Shopoholics?

Ja nu har vi nyss kommit hem, eller inte Ola som så gentlemannamässigt släppte av mig hemma med hyllan och alla varor. Varor i plural var det ja, sa jag inte att det bara skulle bli vinglas från IKEA?
Här är slutresultatet:

...en Dörrmatta
Ljus
Skedar
Vitlökspress
Kudde
Sax
Brynstål
Skärbrädor
Röda lådor
Hyllan
Latteglas
Vinglas
och en platta öl..

Vi köpte mat både på Willy´s och Coop och hann fika på Marieberg och äta på IKEA. Jag ville göra rödvinssås och Ola ville ha pepparbiff så grejer till det inhandlades. Men är någon hungrig? Näää. Någon sugen på vin? Jaaa. Verkar som maten får bli imorn istället. Bra och planera kan man inte alltid vara. Nu ska jag duscha av mig shoppingdammet så jag är fräsh till ikväll... Bilder på hyllan kommer snart! 

Rock On!!

//Sara 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0