Nu hettade det till

Bella! Faktiskt lite besviken på denna veckas avsnitt av ni vet vad.. Var mest ett 30 min långt bildspel på gamlingar 80+.. aja nu är det iaf att skriva av sig som gäller. Nu är jag iaf jäkligt trött fast det inte känns att jag gjort något idag, dagen har bara svichat förbi. Var och smidde mellan 11 och halv 8 och trots det blev ljusstaken bara halvklar..

In action..
 

Halvfärdig.. men ganska snyggt för att vara noobie va?



Zappade och detta program kom fram; Magikerns hemligheter AKA Lättklädda kvinnor i hotpants,.. Tycker magikerns mask mest påminner om en bulldog och störs inte så lite av att den billiga kvinnosynden är så påtaglig ta mig fan hela tiden. Som heterosexuell kvinna är det mycket lätt att tillslut bli en aning illamående efter att först inte försöka bry sig men vad fan! Vad handlar programmet om egentligen? Inte ens målgruppen, "gissar" killar i 15-45 års ålder, kan ju inte bry sig ett dyft om innehållet när de har "the gorgeous girls in cars, on sheets, on the table, under the table, in the chair, in the bed.. etc etc." Ändå når ett amerikanskt shitprogram som detta tittarsiffror nog att nå till lilla Sverige.. ...Jag tycker det är sjukt att det finns satar som konfronterar de utsatta, de stackars satar som inte ännu förstått varför sitt eget barn kräver smink och fejkbröst vid 5 års ålder eller varför sin tonårsdotter har lägre självkänsla än en liten råtta eller varför sin fru nyper sig i skinnet och säger; denna vecka blir det ****dieten jag skulle behöva gå ner i vikt för att bli fin... Varför är inte alla feminister i detta land? Enligt SAOB betyder feminism En åskådning som arbetar för kvinnans fulla (ekonomiska, sociala och polistiska) likställdighet med mannen. Jaha, tänker ni, det var ju inte så farligt.. Nähä, men vad fan trodde ni? 

Jag kan lova att ni som läser detta får upp minst en tanke el. senario, om ni är emot mig och har något bra argument, fine, kommentera det, om ni är med mig, fine, kommentera det. Vill veta vad mina läsare är för ena..

Nu blir det te (men inga skorpor)

// Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0