God morgon

Gick faktiskt bra att sova själv då jag blivit gräsänka tills på torsdag. En kudde under armen och älgfilten fick agera substitut. Tydligen var mina substitut bra då jag snooza ca 1 timme idag vilket nästan är skamligt, men älgfilten är svår att gå ifrån ;) Fick nyss sms från Ola, för ni som följer hans blogg så är han lätt förbannad därför att inga smsblogginläggg har kommit in under ca 2 veckor. Någon mer som har detta problem? Det kanske kan bero på att min dator är smackad till 100 på både C- och D disken.


Nu är det fejk-latte som gäller; halva mjölk, mycket snabbkaffe och resten vatten. Låter det äckligt?? Det tycker jag iaf det gör, men det är drickbart. Och såhär på morgonen måste jag ha koffein annars blir jag inte lätt att ha och göra med lite senare.. Hej svejs, nu ska jag komma om publishme fungerar och inte blir The page can not be seen eller vad det brukar stå..


Ha en skön dag


//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0