Konstiga drömmar och hot choclate

Vaknade upp vid nio efter att ha drömt jäkligt konstiga grejer. Hade kommit trea i crosscountry SM efter Snihs och Engen. Lite senare var det dags för vintermountainbike-SM av någon konstig anledning. Min anmälan hade visst inte kommit in så jag fick efter många om och men starta i D-50 klassen (ni som kör vet att det inte ens finns någon sådan klass) Iallafall, jag tog mig till starten som gick precis när jag kom dit. Mina konkurrenter var, ännu mer konstigt, sjukligt feta men de var ändå jäkligt hajja på att köra mountainbike. Så det blev en tuff match. Mina vinstchanser spoilerades dock av en bitchig kärring till flaggvakt som visade fel väg. Skadad? Ja, man kan nästan tro det. =P

Det är "aktivitetsdag" idag och bestämde mig för att  testa någonting nytt istället för att imponera brallorna av alla pojkar genom att följa med till Trysil. Jag stannade hemma med brädan och körde Yoga på friskis istället. Hihi, fick nyss ett . sms av gubben som löd; "Vinka i fönstret om 5 min" jaha, ska jag ta tid nu då? ;) Han är rolig han. Yogan, iallafall, jag hade gått  runt och flabbat om att komma i kontakt med mitt andliga jag hela morgonen, lite för att retas och lite för att jag var exalterad över att få prova. Såhär i efterhand tror jag att jag hade förväntat mig ett mindre mirakel men det var det definitivt inte. Fick ont i ryggen i nästan alla övningar, men det kanske inte är så konstigt såhär på livets höst (jag är ju 18 ;)) Nu åkte gubben förbi, tror inte man ser på bilden men han gjorde djävulstecknet min lilla djävul.

 

Yogan ja, lärde mig friskis variant av solhälsningen. Hunden gillade jag bäst, undrar varför. Shanken var tydligen också sugen på att testa Yoga, för han hade också letat sig dit.


Efter att ha aktiverat sig lite tänkte jag och min följeslagare först käka på bredbar, handla bh och kaffe och sedan gå och bada på Gustavsvik. Så blev det inte, precis när vi stod i dörren ringde chefen och ville ha in honom för snöplogning  så det blev bara en snabblunch. Jag gick till sportaffär efter sportaffär och kom därifrån halft skrattande, halft gråtande pga de helt vansinniga priserna och de försmå storlekarna. Måste man vara som en valross i omkrets för att ha stor kupa?!?! Makes no sence.. Suck, får beställa från internet. 
Gick förbi Te&kaffe huset på väg hem, rådfrågade tanten i kassan eftersom jag hade tänkt mig någon ny sort och Mocca Sanini, odlad i dominikanska republiken blev resultatet. Denna Hotta chockladen passade utmärkt till mig och kaffet idag ;)



Alla planer inför ikväll verkar gått i stöpet. Skulle först till Satin på 80tals kväll med några, men det sket sig. Tänkte kolla på kungfu film med en annan, men det sket sig också. Så det blir nog Let´s Dance (Joo, kollar faktiskt på det nuförtiden) och myskväll själv... Jaja, vad är en bal på slottet??

Ha det gött!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Peter

Det roliga med stående hund är när våran instruktör säger att det är en viloposition.

Jo tjena säger jag genomsvettig

2009-02-07 @ 20:47:25
URL: http://haningerox2.blogspot.com/
Postat av: Sara

Viloposition? Jo, det är nog möjligt. Tyckte om hunden för den positionen var den enda som var någorlunda för ryggen och det var inga oroligheter över att stå fel ;)

2009-02-08 @ 08:56:03
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0