Flytande semla??

Inte ens en enda liten synpatikommentar har jag fått efter gårdagens knussliga händelser... änt de fördjävlit? Kanske bara är jag av mina läsare som blivit utsatt för icke-startad utbildning.. nåja. Extra tidig dag idag, hade ingen engelska eftersom jag redan hållt tal, Jippie! Gick en snabbis på stan med Jonna eftersom jag har outnyttjade presentkort på både Bludiblu och H&M. MQ hade fetingrea, en affär som jag bara går till när de har just- ja fetingrea. Såg den finfina klänningen som jag var nära att köpa förut för halva priset av 700 kr. Klänningen var nu nedsatt till 200 pix, men inte har jag råd inte. Köpte ingenting! Duktig flicka.. På tal om ekonomi, har fått gubben att fixa säkerhetsdosa så att han kan ha tillgång till internetbanken. Internetbanken är guld för mig som vill hålla koll på mina slantar till 99%

Har gjort en smarrig, värmande grej á la Sara. Värmde mjölk, tillsatte kakao och rörsocker. Hällde lite rom i ett latteglas, hällde på kakaomjölken och la i en stor klick kakaohonung med eukalyptussmak. Jo, ni läste rätt! Spiced mintchoklad, det låter väl gott?? Jag är inte bara snygg, jag är smart också ;)

Idag vid lunchen disskuterade vi ålder. Emil sa att han aldrig ville bli 30, utan "Nä, då tar jag hellre självmord vid 29" Jaha? Alla runt bordet tittade storögdt på honom, "varför det då?" Han hade inget bra svar. Ibland förstår jag mig inte på den grabben alls. Ens psykiska ålder blir så gammal man vill att den ska vara, det är min åsikt iallafall. Det dröjjer inte länge innan jag är 30 år och Ola är 18 år. Eller kanske möts vi på mitten redan nu?? Han är så fin. Har hållit på med photoshop för att leka lite med en bild av olis och jag. Nu verkar det som om bilden inte sparades korrekt.. suck.. vad vore en bal på slottet??

Här är en bild på den annorluna honingen vi köpte på julmarknaden i Wadköping i julas som jag nyss gjorde dricka av som smakade flytande semla konstigt nog ...:


Ha en bra dag!

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0