Träningsavbrott med sågbocken

Min (otr)oliga sambo har gjort det igen, just det; lagt upp halvnakna rörliga fotografier på sig själv. Om de är så värst sensuella vette fan men there you go Gunnar, du ville väl se lite naket? Hörde rykten om at irmis gjort en liknande video, men det var säkert lösa rykten ;) Hehehe.

Ursäkta pausen på 2,5 min. Jag har avverkat kvällspass ;-) Ola vill passa på innan jag fyller 19 hahaha
, nä så är det ej. Jag vill passa på innan han fyller 32.

Satt i Ljungstugan idag med Lisa, Lumberjack och Matte. Jag körde 8or runt mjölksyratröskel och andningen gick bra nästan hela tiden, jag har nu - efter 1 års väntan, fått en tid för att komma till sjukgymnasten och lära mig slappna av i stämbandsmusklerna... Ni följer väl med på min resa?? :)



Kram

//Sara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0