Livet är gött :)

Pust! SÅDÄRJA :)

Jag har en inlämningsuppgift som ska in senast kl 24 ikväll och tentan, ja den skrev jag idag ;) Den senaste veckan har jag bara skrivit på inlämningsuppgiften eftersom jag av erfarenhet vet att man inte är kapabel att åstakomma någonting värt att stå för på kvällen efter tentan. Det är precis som att gå ut och träna hårt och förvänta sig vara pigg strax efter man kommit hem från en cuptävling - fast psykiskt ;) Resultatet av detta blev att jag började plugga inför tentan igår - så mitt liv har varit lite i paus i ett dygn. Men det märks att man har blivit lite mer erfaren av att plugga det sista året; jag kände nästan ingen stress inför tentan, trots att jag bara hade en kväll på mig att lära mig allt. Jag litar på min förmåga att jag hinner lära mig tillräckligt för att klarta den, vilket jag tror jag gjorde också. Det är lite annat på universitetet än på gymnasiet. Här förväntas minst hälften av de som går kursen få underkänt vid första inlämningen, och så är det ofta. Så då är det bara att göra om, eller komplettera om man har tur. 

Förut idag slogs jag över hur skönt det var av att ha kommit hem, solen sken, nyss gjort en god sen lunch med pasta, blömögelost å gröna bönor. Så skönt att det är över :)

nu ska jag friska upp min kropp på gymet!


Ola fick ta disken igår fast det var min tur ;)

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0