Ola vet hur man ska tas

Träningsvärk, ouch! Hård dag mentalt på jobbet med oro över provisionssnitt, arga surgubbar som inte har någonting att glädjas för i livet och icke språkbara. Kom hem lika likgiltig och trött som jag gjort alla dagar sedan jag slutade plugga, började på jobbet och därmed lät min hjärna börja skrumpna. Annat blir det om 1 vecka-jävlar vad jag kommer att ha att göra! Ola, älsklingen min, hade en söt överraskning till mig när jag kom innanför dörren och var som tröttast. Han drog med mig till sovrummet och la mig på sängen. Han bad mig känna under kudden och där låg en "Allt om Mat" tidning! Han hade beställt en prenumeration av min favorittidning! Han är ju underbar den där mannen... ;)

Det bestämdes nyss att skåningegänget dvs; Patrik, Maria, Crisse och Tim skulle åka upp till oss i örebro i sin klubbuss och sedan sova över fredagen den 11 september. Vi åker sedan upp allihopa till SM i marathon i Falun som går av stapeln kl 12 den 12:e. Sedan ska vi boka en likadan stuga som vi bodde i på XC-SM för dagen efter, på söndagen, ska ola tampas med Gunnar Töjren om guldet i H30´s svenska cup. Det blir tajt som bara den och jag vet att det iallfall kommer att vara 2 st nervösa "gubbar" på plats på Lugnets skidstadium.

//Sara 

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Vilken snälla Ola du har =)

2009-08-21 @ 08:19:53
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0