Bilder ur mitt liv

Nyss gjort mig en ljummen, koffeinstinn latte. Imorse när jag vaknade tänkte jag Yes! Ingen huvudvärk! Täppt i näsan, stick i halsmandlarna, lock för öronen men ingen huvudvärk! Åkte till jobbet, och var för ovanlighetens skull faktiskt ganska sugen på att åka dit. Är fortfarande förvånad. Iallafall, vid halv 10, dvs 30 minuter efter start så började det gå utför. Huvudvärken smällde till och värmevallningarna började komma upp över huvudet likt en vågmaskin på Gustavsvik. Fan så obehagligt är det.

Klockan har redan hunnit att bli 3 men inte har jag fått nått gjort? Soffan-sängen, soffan-sängen. Jag känner mig som ett jäkla kolli.

Dessa bilder muntrar upp mig just nu =)































//Sara

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

fin fiiiina bilder =)

2009-08-24 @ 21:56:27
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket, tycker nog bäst om bilden längst ned från när vi var i Visby för två veckor sedan. Mina bildmappar på datorn blir alltid genomcheckade när jag är sjuk, just för att jag blir så glad bara av att minnas allt som jag varit med om. En bild säger mer än 1000 ord, visst är det så =)

2009-08-25 @ 09:32:47
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0