Plugghäst-Bäst

Idag var det introduktionsdag på universitetet med registrering och allmänna rättigheter och skyldigheter. Jag trodde att det bara skulle ha varit en kort introduktion på 30 minuter och sedan själva registreringen - men icke. Jag hade tydligen inte fått samma schema som alla andra... En rundvandring på 4 timmar är inte kul när man har halsfluss. Nåja, nu är jag iallfall hemma =) Universitetskort, kalender, broshyrer och åter igen broshyrer. Fy fan vad tråkigt det är att vara sjuk, några nollnings-tillställningar lär det ju inte bli av för min del. Sitter här i soffan med fiskblick och täppt näsa, stick/bränn i halsen och huvudvärk. Ola den lyckosten var och tränade i ljungstugan idag efter jobbet, jag längtar efter att få köra lite höstträning! Iallafall så mötte han happy-ride gänget som vi tog en happy-ride med i våras. Alltid lika kul att se deras lyckliga nunor.

Den här söta presenten fick jag igår kväll som "börja på universitetet-överraskning"



Nu ska jag ta en romantisk dusch, ha det!

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0