Jag vann GBB

Gotland Bike Battle är avklarad och jag är den lyckliga vinnaren av Damklassen. Trots sjukdom, punktering och strul. Tävlingen var, som många av er säkert redan vet uppdelad i 8 st etapper under två dagar. Efter den första dagen hade jag 11 minuter ned till nästa tjej-Tina Åbjörn. Jag hade fortfarande ont i halsen och huvudvärk då jag startade igår morse. Jag var till vårdcentralen för nån vecka sedan där de sa att jag troligen hade fått tillbaka mitt virusutlösda halsfluss tillbaka och det är alltså det som jag dragits med nu-inte kul. Jag fruktade att jag skulle ligga till sängs idag eftersom jag tävlade med sjukdom igår men sedär! Lite illamående, huvudvärk och slakhet har ingen dött av. Jag skulle dock tro att mitt immunförsvar är nere i bottnivå i skrivande stund; bäst att dricka lite mer vatten ;) Micke Salomonsson kom föresten först i herrklassen och han verkade nöjd efter prisutdelningen, hehe... Jag vann en Certina-klocka från klockia i Visby värd dryga 4000 och en handblåst karaff från glasbruket i Visby. Och dessutom blev jag dubbad är en hertig av Gotland! Hur fränt är inte det? Min unga, heta, supersvarvade pojkvän kom tvåa i herrklassen några minuter efter mikael S. Nu är snart semestern slut, vi åker hem tidigt imorn och så är det kontoret igen som gäller från och med tisdag. En veckas semester=bättre än ingen alls =)


Min supersnygga lösning efter jag fått en ledartröjja i strl L, herrstorlek. Hela mitterfickan bortnålad.

 

Fin klocka. Jag behöver bara koppla bort hälften av alla länkar så funkar det....


Med GBB måleri på undersidan...



Några trailkillar (som förresten bor i samma hus som oss) hade uppvisning på lördagskvällen innan pastabuffén och idag innan prisutdelningen i Visby.



Nu måste jag äta igen. chipp och hej!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

STORT GRATTIS TJEJEN !=)

2009-08-17 @ 09:24:19
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Marie SN

Grattis, grattis!! till vinsten och lycka till med studierna!

2009-08-20 @ 15:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0