Stenben ger kass teknik

Mmm, sitter och smuttar på en kopp moccakaffe, för en gångs skull köpte vi färdigmalt kaffe för att låta mig sova på morgonen när O vill ha kaffe ;) Idag ska jag göra ett maxtest i klubbstugan, Ola ska också göra ett. Vi får se hur högt jag kommer upp, på träningen igår märkte jag att mina ben definitivt inte har återhämtat sig sen tävlingshelgen. Markaskogen är stökig men tillslut så skrattade jag bara åt mig själv..; tre meter in på en stökig stig klappar benen ihop totalt och syrapropparna vägrar att försvinna förrens jag åker upp på grusvägen och växlar ner. Ni kan ju tänka er hur kass min teknik blev (och det var just det jag skratta åt); halft hängandes på styret går allt åt helvete i skogen. Näpp, så när jag kom hem blev det till att köra mage-rygg på bollen.


Nu i morse kom jag på vad det första jag skulle göra var när jag fått min första lön på det nya jobbet. Boka en synundersökning! Jag har tänkt på att jag måste fixa starkare linser (och köpa nya, haft mina månadslinser i typ 6 mån, ouch!) För jag ser så mycket sämre nu, utan linser, och när jag väl har på mig dem ser jag också suddigt. Någon som vet en bra (billig) optiker i Örebro för linser? Synundersökningarna har kostat ca 550 kr förr och på tal om kostnaden så borde synundersökningar vara rabbaterade på samma sätt som sjukvård och tandläkare, tycker jag. 

Hajj

//Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0