Gammalmodig

Japp. Så har man beställt (eller rättare sagt Martin har) mer klubbkläder. Jag beställde lite knäppt nog vinterinspirerade cykelkläder nu när sommarn nästan (njaa) börja göra sig påmind. Flossade knickers kommer spara min lilla rumpa för att frysa på de kalla, våta tävlingarna där diverse saker skvätter upp.

Måste ta mig tid att läsa på lite om hemförsäringar - det ringde en försäljare från Insplanet igår när jag var som mest kocko. Vi hade nyss kommit hem från Mattsa; stod och blåste håret skulle precis snabbkäka innan vi skulle åka till Martin för att kolla sista delen av Flandern runt. Bad honom att ringa "om några dagar" ist för att jag ville själv få lite mer pejl på läget. (Måste först och främst kolla så att min ekonomi pallar en försäkring överhuvutaget =P) Grabben i telefonen lät lite ledsen när jag sa det, liksom som om jag hade avfärdat ett litet barn. Han sa "Men, men det kan ju jag hjälpa dig med.." Näpp, jag kanske är gammalmodig, men jag vill kolla igenom alla fakta i lugn och ro, själv. Innan jag beslutar något som rör viktiga saker.

Nu ska jag åka och hälsa på pappa, och få lite uppdateringar om hur helgens bugg i Brunnsparken var ;) ;)

Hajj!

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0