Skakis

Ägnat en stor del av dagen till att återfå min vätskebalans. Första vilan sedan förra onsdagen var idag, skönt. Nästa vecka blir det konditionsvecka ska bli skönt att få upp flåset lite mer innan första tävlingen =) Gårdagen var fullbokad till max men det är bara trevligt om det inte blir hets varje dag. Åkte upp till ljungstugan runt sex för att köra några varv med Martin, Daniel å Kalle innan jag skulle köra lite styrkeintervaller för mina (enligt mig) taniga ben. Bromsen låg emot mer ju längre tid som gick, det låter för djälvligt hade på högsta volym på Mp3n för att slippa höra skiten. Måste ta tag i det innan nästa pass imorn. Hoppas det fina vädret håller i sig =)

Mötte upp med Ola för en macciato på stan, han var supertrött från träningen och jag, fortfarande lite bakisskakis så det blev en strosarsväng. Favoritkaffet Monsun Malabar-den mörka varianten inhandlades och Mivitotal som är slut redan. Gud vad sugen jag blev på kaffe nu, vi har kört en påse Zoegas Hazienda- en sort som inte föll mig i smaken. Desto mer kommer jag uppskatta Monsun Malabar sa Olis nyss och det är väl sant. Träffade Linnéa, Olas kusin, för lite allmänt snack. Hon är Aberdeen i Krämarn så hon kommer ha fullt upp till kl nio eftersom det är tjejkväll i hela stan idag. 

Nu ska jag kolla lite på Öbo:s hemsida,..

Hajj

//Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0