Mitt kropp behöver adrenalin!

Fick krupp på att vara ledig nån gång på eftermiddan, blev så jäkla rastlös av att bara vara hemma. Samtidigt hade inte tröttheten från det 2h långa gympassen gått över trots både mat och kaffe. När Ola stuckit iväg till Mattsa gick jag ut för att ta en glass på stan, vid slotten vände jag, Va fan ska jag käka massa glass för? Det är ju adrenalin jag vill ha! Gick snabbt hem igen och slängde på mig cykelkläderna, klappade lite på cykeln och bar ner honom.. Vid slussen sket jag i att svänga åt marka-hållet och körde åt Vena-hållet istället för att jag märkte att svidet som hade genomsyrat benen från första tramptaget inte försvann. Det bidde att ta det lite lugnare, lite högre kadens för att det här skulle gå tänkte jag.

Jäkligt skönt att få en liten rush =) 

Nu ska jag kolla vidare på Äntligen Hemma, imorn väntar landsvägskörning med långa intervaller på hög puls och kadens, MUMS!

Hajj

//Sara

Kommentarer
Postat av: martintrampar

Så ska det låta, ge efter för begäret. Mohahahahhaa!!

2009-04-09 @ 15:57:46
URL: http://martintrampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0