Jag har fått jobb!

Så skönt att slippa oroa sig av att inte få något jobb i sommar. Eller av att inte ha några pengar att hjälpa till med här hemma. Hann ju inte skriva av mig igår trots alla händelser- var tvungen att börja mitt två-dagars-hets plugg inför biologiprovet imorn så, trots att jag var mer fysiskt trött sedan tävlingshelgen än jag varit på flera månader så borrade jag ner huvudet i boken. Idag ska jag köra ett race till när jag har tvättid. Vila?? Nä, vad är det??

Snart kommer Ola hem och jag är så trött. Hoppas han kan få mig lite mer pigg och glad. På tal om jobb. Jag var ju anställningsintervju idag, hos Kundpartner. Tyckte hela intervjun igenom att jag fick många positiva vibbar tillbaka och det verkade vara jäkligt trevligt folk men gick därifrån med tankarna att "Hoppas inte för mycket nu, det blir sällan som man vill" för att inte bli besviken. Inte kunde väl JAG få jobb på första anställningsintervjun jag var på när det är så många som också behöver jobb i dessa finanskristider? När jag kom hem hann jag precis slå på te och hiva i mig en skål torr havregrynsgröt innan de ringde och sa att jag fått jobbet. TACKAR! Ska gå dit nästa tisdag efter plugget och lära mig lite innan det är dags....

Igår ledde vi AIK-droskan mot Borensberg. Det var dags för andra deltävlingen i Sverigecupen. Det började smärta i ryggen redan under uppvärminingsvarvet på banan. Var tvungen att bryta efter ett varv, stod inte ut längre när det smärtar varje gång man står upp, sitter eller ja, hela tiden när det inte är plant underlag. Och det är det ju oftast inte i sporten mountainbike, pust. Jag var glad ändå, för jag gillade banan och den passade mig genom att vara intensiv då 90% av den var stig á la stök och bök och få brytbackar.



Nu gick det inte att ladda upp mer bilder-... skumt.

Ha en skön dag!

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0