Friskis

Väntar på att O ska komma hem så att vi kan börja svettas tillsammans - på friskis så klart. Jag håller på att förbereda mig på att plåga mina spiror- det ska bli skönt  =) Jonna ringde nyss, hon hade varit och fikat hos sin störtfräna mormor på 75 bast. Hon berättade att hon hade blivit överbjuden till mormorn igen ikväll för "räkfrossa och blogg-kväll" - en sån mormor vill jag också bli! Ska definitivt länka till mormorn när hon väl har satt igång. Jonna sa att hon hade tänkt gå till friskis och köpa gymkort för sina sista slantar för att få lyfta lite skrot (hihi) och dit hade vi ju också tänkt gå så det var ju skojj.

måste packa...

Hajj!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0