Det är nu 36 före dig i kön...

Jahupp! Efter att ha ringt runt till ett 30tal företag i hopp om att hitta ett jobb så ringde jag till arbetsförmedlingen för rådgivning.. Vill inte vara utan inkomst i 3 månader. Fick tag på ett nummer och tänkte att "Nu ska det väl bli nån ordning på det hela".. I andra änden hörs det efter en telefonsvarare.. Du är placerad i en telefonkö...Det är nu 36 före dig i kön. Fuck off! La på på en gång, om jag ska sitta i telefonkö till arbetsförmedlingen måste jag iallafall vara mätt och inte hungrig som jag är nu.......Currykassler på gång...

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag håller tummarna för dej! (i absolut värsta fall så får du sjunka till torget-nivå och be mig lämna Cv.. I VÄRSTA fall.. ) puss å kram

2009-04-09 @ 13:37:04
URL: http://jonnagothlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0