Någonstans i Örebro

Paltkoman har infunnit sig efter den stora lunchlådan med pölsa som jag lagade till i förrgår. Kaffesuget har kommit, och gymsuget har försvunnit men av erfarenhet vet jag att jag kommer få suget tillbaka när jag vilat lite. Lägenheten känns tom, fastän lilla neo ligger bredvid mig och kurrar troget. O stack hemifrån runt 7 för att ploga och är nog inte hemma förrens ikväll. Känner mig inte sådär jättesprudlande idag utan lite ensam faktiskt. Trist. Är sugen på att drejja, jag har ju aldrig fått möjlighet till att testa, eller måla en hel vägg med olika, färgstarka kulörer. Orange, rött, guld och mörkgrått. Med industrimetal i bakgrunden och kallnat roiboos-te.

Vi får se vad som kommer av denna dag, kanske ska jag måla ett påskbrev och låtsas att jag är ett barn?

en klassiker

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0