Jinx

Jag har precis skrivit ut några övningstentor från "blackboard" inför farmakologitentan på torsdag. Jag borde börja plugga inför torsdagens smackabang men jag är inte alls sugen. Mest sugen är jag på att köra mountainbike i en hiskerlig fart. Igår var vi i Mjölby där ola skulle köra första cuptävlingen för säsongen. Vann gjorde han också efter en stenhård spurt mot värsta konkurrenten Gunnar Töjren. Men vem är det som är krasslig dagen efter? Jo, passuppen som skötte langningen och fototagandet!!! Det är inte roligt alltså. För tillfället har huvudvärken brassat på en aning men det kan nog delvis bero på att jag är hungrig. Har inte ont i halsen längre men jag känner att det är någonting som fightas med mina immunceller just nu. I morse försökte kroppen få mig att hosta men den går jag inte på! Börjar man hosta så är man rökt. Har inte hostat vid sjukdom sedan jag fick något kikhosteliknande som barn. Ikväll är det vuxenträning i markaskogen vid ljungstugan kl 18 och jag tänkte faktiskt åka upp och "rulla med" dvs inte hänga med på de konditionsblock som ola brukar fixa till. Av erfarenhet vet jag att jag kommer att känna mig bättre efter att jag ätit mellanmål så det hoppas vi på :)


Jag och Neo i solskenet



Såhär stark kände jag mig efter ett gympass för några dagar sedan ;)

Nä nu ska jag diska så att gubben blir extra glad när han kommer hem efter jobbet ;)


//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0