Dimm-huvudet har återvänt!

Just nu talas det en hel del om sk. blogghat - ska man skratta eller gråta? Troligtvis båda delarna; samtidigt och riktigt hysteriskt. Jag säger som Tremil-Annika att "man borde bara läsa de bloggar som man tycker om och som ger en någonting".

Jag själv har kärat ner mig i min nyinköpta allt-i-ett skrivare (ni vet den som jäklades lite i början). Vi har ett gott samarbete. Faktiskt så måste jag erkänna att han är den enda Brothern jag haft! Höhö. Inte hög nivå på skämten här inte. Nä, men saken är den att idag när jag kom hem efter förmiddagens föreläsningar så var det första gången på månader som jag känt mig så trött i huvudet att jag bara ville sova. Denna trötthet får jag bara av skolan eftersom man är så superkoncentrerad hela tiden så blir det tufft efter ett par timmar. Kroppen är relativt pigg (nja, så sjuk-pigg som den kan vara med nuvarande virusinfektion), men min hjärna är ack så seg. Kan mycket väl liknas med distans-fisk-jagvillbaraliggaisoffan-blick. Jag ska nog ställa upp korsdrag i hela lägenheten och sedan sätta mig och skriva en bakgrund inför blodtrycksrapporten jag ska lämna in om nån vecka.

Chipp och hejj, hoppas jag känner mig mindre geléig i huvve lite senare.

//Sara

Kommentarer
Postat av: Maxus

Jellyhead! Låter som den där tröttman som infinner sig när man plötsligt utsätter sig för en massa intellektuell stimulans. Mental träningsverk.

2009-09-01 @ 20:55:26
URL: http://twitter.com/maxuswidar
Postat av: Maxus

Eller "träningsvärk", som det heter på svenska.

2009-09-01 @ 20:57:21
URL: http://twitter.com/maxuswidar
Postat av: Sara

Precis. Igår hade jag ett förstadie till "bränd i huvudet" som man får runt tentorna. Då blir huvudet ungefär så segt som min dator blir med 7 program igång.

2009-09-02 @ 09:29:09
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0