Missad årsdag

Haha, ola och jag missade våran årsdag! Eller efterbestämda årsdag. Vi kan säga att vi missade vårt datum. Vi hade valt 1 oktober och jag kom på det sent igår kväll när vi dessutom var på skilda håll. Äh, det gör inget sa jag direkt "och jag fick ju faktiskt massa rosor och åre-choklad av dig den 1a av ren kärlek, så det måste ju ha varit ett tecken eller nått.." Aahh, sa han "men jag har ju inte fått en present än..!!!" Lugn bara, det kommer ola, det kommer ;) 

Och sen fick jag ju överaskningar igår med, fast det var också innan vi kommit på att vi missat att fira. Den rutiga kokboken fast i Hälso-format (grädden byts mot mjölk i recepten), en trisslott och ännu mer fin-choklad, nu med kanelsmak, mums! 




Skrev tentan idag. Det gick bra, tror jag fick vg, men man vet ju alldrig. Det var en uppgift av 6 jag var osäker på men tror jag fick rätt i slutet.. =)


Hejkon Bacon. Nu ska jag upp på stan en snabbis, fast det regnar.. Oh, it better be important..

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0