Mysterium

Fick höra av Olas second lover att han också hade haft liknande monstersnor loskor som uppenbarande sig på min ärm i tisdagens träningspass. De börjar för övrigt bli mindre frekventa om någon undrar (hallå?? Nån måste ju vara intresserad?!) haha. Tränade ju ej igår pga att näsan blivit mer täppt och svid i halsen. Detta gjorde jag ogjort idag då jag åkte ut på en kul-runda vilket för mig är träning utan krav dvs. inga intervaller; inga tidskrav; inga effektmål. Detta är pure love. Hade haft ont i huvudet hela dagen och hade det fortfarande när jag åkte ut. Körde över I3 till Venaskogen sedan runt i naturreservatet Oset för att sedan åka tillbaka till Vena. Så skönt att komma ut och bara leka runt på hojjen lite- utan några krav. Ni som är läsare av gubbens blogg vet att han gjorde VO2 test på universitetet idag. Ökningen från 61ml/kg/min till 68 ml/kg/min sen i höstas trots en mildare psykisk inställning till sporten för att uttrycka mig vackert tycker jag är ett resultat på att träningsmängden inte är så viktig som många tror och som vi blir upplärda att tro. Om man ska vara elitidrottare ska man träna minst 7 ggr/vecka enligt många. Humbug tycker jag.  O har minskat sina träningstimmar och kört de pass han var sugen att köra (om det regnar eller dyligt så har han stannat inne och kört styrka eller vilat tex.) och istället satsat på kvalité då han säkert kunnat gett mer eftersom han inte hade varit sänkt för ett långt pass dagen innan. Min halvseriösa kommentar om att sexet hade gjort syreupptagningsökningen ska alltså inte tas på för stort allvar ;) Kanske beror det på all macciato på Bara Vara??

Måste kommentera att jag leder "mest sedda videon" på Olas inloggning på Yåtåbe vilket är kul eftersom jag bara har 1/3 så många läsare som Ola ;) Känner mig hedrad att så många snuskgubbar tycker om att se en snärtig tös som jag cykla en 90grader sväng i hård skare.  

Hajj

//Sara

Kommentarer
Postat av: martintrampar

Sotis.

2009-03-28 @ 16:50:05
URL: http://martintrampar.blogg.se/
Postat av: Sara

I know, hehe..

2009-03-28 @ 22:01:59
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0