Busola

Träningsfri dag idag, dock var både tvättid och dammsugsförsäljare inbokad. Eller det var mer än bara en dammsugare; det var en luftfuktare, och en avfuktare, och en superstark madrasssugare och en 3i1 skrubbarsugare. Makalös var maskinen. Priset var också makalöst, över 34 tusen, och det var ett "reducerat" pris. Dessutom var genomgången tre timmar lång, 3 ggr så lång som vi hade trott.. Ujujuj. Behöver inte skriva mer om detta, ni förstår min main point.

En halv semla har just intagits och nu spelas partylåten Just dance med Lady Gaga, ganska bra. Betydligt bättre efter några glas rött...

Jaja, nu vill gubben blogga och jag duscha. Han sa här om dan att vi har blivit riktiga bloggfanatiker, Brunett-Bella och Pucko-Ola kallar han oss. Fast just nu, när han står i duschen o kommuniserar med mig som sitter i soffan var tydligen "Snygg-sexig-Ola" ett mer passande namn. Jag kan ju inte annat än att hålla med.,. Btw, jag tänker INTE säga vad han hittar på nu, för hans skull ;););) haha

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0