Matte E och gammal Risifrutti

Idag började kursen Matte E. Joo, det är sant att man först måste gå igenom A kursen, B kursen, C kursen och D kursen.. Låter kul, eller??

Nä nu tar jag över...Ola här. lade mig bakom sara då hon skulle blogga o vad händer...ingenting!
Säg så här. Sara är trött efter dagens pass i Ljungstugan. Korta intervaller + styrketräning och hon skötte sig nog bra då hon nu har tagit min plats i soffan.
På TV:n går nu "vem vet mest" och jag är nog rätt allmänbildad...Gillar dessutom programledarn Rickard Olsson. Han firade nyss av det gamla uttrycket Vajert. det var inte igår man hörde det.

Nu ska vi se om hon samlat inspiration...


Ja lite faktiskt.. Gud vad skumt detta inlägg blir..  På tal om "Vem vet mest"; Rikard Ohlsson är ju så jäkla skön! Han skulle vara perfekt att möta på en fest.. Trevlig och så.
På tal om träning så länsade jag klubbstugans kylskåp på den sista Risifruttin som dessutom var min favoritsmak; hallon/rabarber... Att min efterträningsmat var närmare 1 månad för gammal spelade mindre roll just då.. vad gör man inte för lite socker..?

Nä nu verkar gubben för myssugen...

Ha en bra dag kära läsare =)

Måste avsluta med denna bild som fått mig lätt pilsk.↓


Kommentarer
Postat av: Sandra Tjulin

Vad tycker ni om den här låten?

Gå in på länken här nedan och lyssna (:



http://sandratjulins.blogg.se/2009/january/leona-lewis-run.html#comment

2009-01-14 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0