det börjar hetta till...

Nu är det bara en vecka kvar till inskrivningen på universitetet.... Samtidigt är det bara en arbetsvecka kvar på det här underbara och välbetalda jobbet jag har. Så skönt... Hittade en litteraturlista på ÖU´s hemsida för den första kursen "BMLV A, Biomedicinsk laboratoriemetodik I, 7,5 högskolepoäng". Mycket att fixa, bla måste jag få tag i en bok av en viss Simonsen Flemming; någon som råkar ha en till övers?? Pust.

Idag har jag inte kännt mig på topp; lätt huvudvärk, segtrött och svullna ögonlock (?!) Jag såg ut som en kines när jag vaknade i morse, kunde knappt öppna ögonen helt. Min morsa har jobbat som sjuksyrra i över 25 år så till henne ringde jag på 10-rasten. Hennes svar var något lugnande; så länge det inte rinner var ur ögonen så är det nog lugnt! Okej, tack mamsen. Ja tack, jag vill gärna ha rådjursstek - okej hejdå! =P

Nu ska jag lägga mig i sängen och stryka älsklingen över ryggen....See You!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla http://www.kurslitteratur.se/

Där hittar du det mesta om du söker böcker till bra priser.

2009-08-20 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0