Lilla julafton

Igår bjöd jag över min mor och lillasyster till lite påskgöra dvs. påskpyssel och god lunch. Men de kom inte tomhänta; jag hade berättat för morsan om incidenten om Coopkortet som blev spärrat och den uteblivna handlingen. Hon måste tyckt synd om oss som inte kunde fylla våra arma magar med leverpastej på extrapris 24.50 :- för 500g för hon hade med sig en hel matkasse från ICA när hon kom på besök =P Och vilka varor; Julafton på hög nivå! Lammstek, mandelpotatis(!!!), Färsk Basilika, Färsk Laxfilé, Färsk Timjan, Olivolja, Västerbottenost, Ciabatta, vitlök och baguetter.

JAG ÄLSKAR MANDELPOTATIS!



Oscar Ekstam ska ju komma hit idag från Falun och sätta hårt mot hårt mot Ola i Kilsbergen. När jag vaknade satt Ola på sängkanten och sa att Oscar hade tabbat sig med tågtiderna, tåget skulle komma fram först vid 12 och inte 10 eftersom det är påsk. Nu blir det nog en nästintill minimal, eller om ingen alls-förfest innan kvällens konsert. Jag måste dessutom vara där tidigare pga min fribiljett för att hjälpa till med ljudet??

Japp japp, nu ska jag iallafall åka upp till kilsbergen och klämma några backar...

Hajj

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0