Trött plugg..

Sitter och pluggar för fullt inför tentan i Sjukdomslära på fredag, termometern visar 30 plus men det trot jag inte på :P Vaknade så sent som 11 i förmiddags, säkert pga att jag sov för lite efter rockstad Falun igår. Tvätt av leriga, blöta cykelkläder och ½ uppsättning av kattnät senare känner jag mig lite seg på att plugga. Ska hinna ta mig tid att hojja till maxi för att köpa choklad och bananer inför vuxenträningen ikväll också. Fy känner mig stressad inför tentan :( Den 4e juni, eftermiddag, ska jag göra precis vad jag vill eftersom tentan då är gjord. Har en hel lista i huvudet vad jag velat göra ett tag nu, som tex. köra mountainbike utan stress i kilsbergen, köpa blommor och piffa balkongen och gå söndags-tipspromenad med ola ;)



Neo ligger och myser i sin bekymmersfria vardag...





//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0