Vilken jäkla dag!

Pust. Idag har jag flängt runt som en liten kotte. Har haft körlektion, tagit kort, kört upp, slirat på hojjen till pappa, ätit fikat och pratat med 4pers i telefon på 20min, nästan kört fast, lämnat pappa på jobbet, letat parkeringsplats i en kvart, varit på föreläsning, åkt hem och vänt, stått i telefonkö till dataservice, åkt till marieberg o lämnat in datorn, kört fulfel, brytit mot trafikregel nr1, tränat i Lstugan, åkt och handlat, åkt hem och pratat med idrottsläkare i telefon i 1h, ätit, åkt och hämtat pappa och tankat och nu sitter jag framför böckerna och ska skriva ner någonting snart inför morgondagens seminarie :-P Hua! Dagens bästa är, förutom min underbara sambo (pluspoäng) att jag fick körkortet och att en idrottsläkare tror sig veta vad som ligger bakom min sjukdomshistoria, nämligen Twar el sk. Orienteringssjuka. Sök på internet så får ni en ahaupplevelse. Imorn ska jag få min vilja igenom på skebäcks vårdcentral ;) Ha det! //Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0