Biomedicinsk analytikerprogrammet startar till hösten!!! :-D

UNDERBART! :) Firar detta med en färdigblandad finsktillverkad longdrink från lettland. Cus im wort it! Min man (okej inte än men pojkvän) är på väg hem från miniträningslägret i Falun i oscars tomma lägenhet och så jag längtar! Försöker memorera hjärtats anatomi, mitt favvokärl är nog aorta carotis communis sinister ;), namnet får mig att tänka på maximus i filmen gladiator. ringde en sisodär 11ggr till den medicinska enhetschefen på universitet idag men jag blev faktiskt förvånad när hon ringde upp. Jag talade om vad många på mitt program stod med tanke på höstens start av BMAutb. ; minst 2/3 vill byta över. Siw som hon heter verkade mycket förstående och sa att:men då måste vi ju fixa det på något vis att det går att byta över till 3e terminen på en gång! (Det är samma kurser på programen det första året) och det skulle vara guld värt för mig :) tänk, att vara leg biomedicinsk analytiker om 2år, men fortfarande ha samma behörighet till masterprogrammen + en kandidatexamen i medicin :-D Tänk om det skulle lösa sig så bra, det skulle passa in så väl i min framtidsplanering, åh blir alldeles varm och glad bara jag tänker på det, ett fast jobb med helt okej lön och att göra någonting jag gillar, det, är underbart kära män-i-skor :) //Sara

Kommentarer
Postat av: M

Fan vad du är snygg!

2010-03-04 @ 17:39:23
Postat av: ola

och hon sover naken varje natt. De du...

2010-03-05 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0