Update

Såhär trött blir Neo på mig för att jag bara pluggar hela tiden....




Den här bilden skickade jag till ola efter att jag överlevt mogetorpssvängen(!) - notera den förkvinnligade cykeltröjan



Min lilla kille blickar stilla ut över vårt herravälde för att sekunden senare förvandlas till ett pappabitande monster




Klänning är skönt när det är 25+ inne och ute :)



I sommar kommer jag att jobba heltid på Trädgårdstjänst (upp vid 5, ojoj hur ska det gå). Dessutom har jag bestämt mig för att plugga 2 kurser distans heltid samtidigt under sommaren för att få lite hjärnstimulans (och sparpengar i form av studiebidrag). Stressfysiologi och Fysisk aktivitet och hälsobedömning heter dom. Kollade nyss schemana och båda verkade bara innehålla simpel fysiologi typ om CNS och det autonoma nervsystemet så det går nog galant. Men, om det skulle bli för mycket är det bara att jag call of nån av kurserna.

Ha det!

//Sara

Kommentarer
Postat av: cecce

Inte bara klänning när det är varmt.. You'll have to consider the Svetlana-arms and the Bike-tann..

2010-06-02 @ 21:43:07
Postat av: Oscar Ekstam

Uff! Sommarjobb OCH plugg! Lycka till och Ta inte i så du spricker bara.

2010-06-03 @ 12:52:24
URL: http://www.oscarekstam.com
Postat av: Sara

Jupp, spricka va det ja... Tack och lov så finns min bättre, dock ännu stressigare hälft bredvid mig och säger till när det brakar åt helvete. Vi får se, har inte gått någon distanskurs förut heller men det lär jag ju känna hur det känns. Bäst att passa på och pressa sig lite medans man är ung och stark så kan man leva på A-kassa och besparingar resten av livet....

2010-06-03 @ 19:54:52
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0