SM i Mountainbike - fast i fel stad

Godkväll :) Igår kväll kom vi hit till Falun i Oscar Ekstams lägenhet då SM i mountainbike går i Rättvik just nu. Vi åkte upp de 5 milen i morse för att provköra SMbanan på 7 km. Personligen var jag rätt nöjd att banan inte är så jävlig som tex. förra årets bana i Falun där det i princip gick uppför halva varvet och nedför andra halvan av varvet. Det passar inte mig. Jag vill ha mer tekniskt, halvkurvigt och halvbrant för att jag ska trivas ;)
Läs hur det gick för ola här. Jag kör mitt race på lördag kl 12.

Såhär glad var jag i morse kl 7, tydligen, ola tog ett paparazzikort...



Ola intog en lite "hårdare" maskulinare pose, sk. koppnäsa




Starten i H30, rull rulle från start.




Vi besökte en dalabod där jag, så lägligt posade bredvid de små dalasängarna i en, ehrm - dalabasker (?)



Imorn ska älsklingen och jag bara gå runt och ha det allmännt trevligt och mysigt i Falun by. Nu ska jag äta en kärleksfrukt medans ola nöjer sig med lite gratis Bowmore :)

Sov gott!

//Sara

Kommentarer
Postat av: GT

Stort tack till vattenlagningen igår på SM XC:et. Det var varmt och tufft lopp. Utan vattnet hade jag inte kommit i mål. Irma och Stefan hälsar oxå och tackar!!!

2010-07-16 @ 15:00:01
URL: http://www.gunnar.in
Postat av: Sara

Det var så lite så Gunnar, vet att du/ni skulle gjort detsammma för mig. Vi ses på Kringelloppet i Södertälje!

2010-07-16 @ 19:23:04
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0