Torsdag förmiddag

Neo leker med en av sina råttor för fullt här hemma, snön vräker ner utanför och ola har däckat på sängen. Snart ska jag ta mig upp på stan för att köpa skidstavar. Jag räknade ut att jag ska ha stavar som är 135cm långa eftersom stavlängden ska vara kroppslängd*0,85 (160*0,85=136). Och sen ska det vara en sån där "korg" för handen sa jag till ola och illustrerade så gott jag kunde med mina egna händer, som jag brukar. Jag är rätt usel på att återberätta en händelse och även hur någonting ser ut så jag gestikulerar ofta vad jag menar. Sambon råkar ofta i skrattanfall när jag försöker visa tex. hur en viss lampupphängning är eller hur en särskild refug såg ut. Kanske var jag döv i ett förra liv??

Såhär skönt ligger Neo och sover när jag pluggar.... :)


Och sådant här pluggas det just nu.. Nervbanor till förbannelse....


Just det! Ikväll från 17.30 till 19.00 står jag  och säljer Ullmax för klubbens räkning, mitt på stortorget! Kom och köp, 30% går till klubben!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0