Neo - manodepressiv?

Satt här i cykelrummet/kontoret och pluggade histologi (läran om vävnader - jippie!) när jag plötsligt hörde ett väldigt konstigt ljud. Dunsande och skrapande. Vad är det han är på nu tänkte jag, rackarns kisse! Ljudet fortsatte och jag reste mig och gick och kollade. I hallen hade Neo än en gång fått syn på sin egen spegelbild i vår stora hallspegel. Hans stod på bakbenen med ryggen åt mig så det enda jag såg var det kraken själv såg; "en svinarg motståndarhanne redo att fightas" Öronen bakåt, en rygg krokig som ett metkrok och raggen uppe till max! Neo! skrek jag, har du fått en psykos?!? Så slutade han och gick och la sig framför toadörrn. Vet inte varför han lyssnade, men det som jag tycker är mest skummt med det hela var att min första tanke när jag såg honom fightas mot sitt eget jag var att han fått en psykos. Jag menar, han är ju bara min lilla katt....?



//Sara


Kommentarer
Postat av: cecce

den lilla korvkatten har blitt stooor

2010-02-01 @ 16:27:35
Postat av: Sara

jaa, snart är han en bratwurst!

2010-02-01 @ 19:14:44
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0