Nä, nu går jag och lägger mig!

Ouf, hela dagen idag har varit trist, förutom neurolaborationen i skolan. Säkert främst pga den ihärdiga huvudvärken jag haft nu i 3-4 dagar. Känner mig inte frisk än, har gått runt i ett halv-sjukt töcken hela veckan nu. Konstant trött, kostant huvudvärk som strålar ner över pannan ner runt näsan. Segt snor, ack å ve! Det sänker en. Vågade mig till gymet i måndags och körde lugnt lugnt på spinncykel och lite bålstyrka. Var helt slut efter bara 45 minuter, orkade inte ens luftboxas med ola som jag tycker är så kul. Dagen efter kom den jävla huvudvärken.

Imorn ska vi mötas i ljungstugan och så ska jag testa mina nya skidor eller jag ska lära mig åka med dom. Vi får se hur det går, är jävligt trött och omotiverad just nu. Imorn måste jag hitta på något jag tycker är kul.

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0