Mörade ben

Sitter här med ömmande ben.. Igår sprang jag utomhus på redigt oplogade gator och idag körde jag tung-tunga 7minuters intervaller på friskis. Efter intervallerna körde jag tillsammans med ola på boxarsäcken tills hansken färgades röd av passion. Handen darrade som en vettskrämd hund när jag befriade den från handsken lite senare. Körde armhävningar emellan boxningsheaten och efter det körde jag lite bålstyrka med medicinboll, rygghävningsmaskin med extra vikter.

Lägger in en film när jag kör lite benpress för att visa vilken typ av maskin det är för de som är intresserade..
Nu ska jag kolla på TV, krama den du älskar! //Sara

Kommentarer
Postat av: kapten

haha, så bra då har vi rätt ut det där! jag kämpar sakta på med min, den e dock lite mer vertikal i böjjandet tror jag. hur många miljoners kilon är det där? ser tungt ut.

2010-01-29 @ 17:01:31
URL: http://kapten8.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0