Kvällen som var...

Fy jäklar vad kul vi hade det igår :D Efter skidorna igår åkte vi till en fest i markbacken och hade det trevligt med "Lips", det är väl ungefär som singstar fast med Wii? Eller Xbox? Rätta mig någon snälla jag är lost när det gäller tvspel :P Men kul var det, vi körde dueller hela tiden och ett tag hade jag mikrofonen så länge att jag tillslut började gråta för att linserna hade torkat ihop - jag hade inte blinkat på typ en kvart! Ola och jag var nog de enda på hela festen som sjöng med i låtarna fastän vi inte spelade och jag fick högsta poäng vid ett tillfälle! Lite senare tog vi över fjantmusiken som spelades och bytte mot lite Rammstein, fan, det är aldrig uppskattat på fest ;P

Några timmar senare splittrades festen och jag följde med 4 tjejkompisar och jonnas date från festen till frimis. På frimis hade de nu salsarummet öppet :D Underbart! Jag gillar att dansa salsa, även fast jag bara kan grundstegen, så det blev nog mer gammeldans-bugg-salsa utan att hålla takten (killen jag dansa med kunde också bara grundstegen och knappt det). Men, en underbart kul kväll blev det, tack allesammans! :)

Har precis varit på gymet och kört rätt mycket rygg/bål/axlar eftersom jag kände mig trött undergårdagens pass i ryggen. Körde först på spinnhojj men någon benpress kändes för vanskligt att köra med bara spinningskor med. Har gått upp ett kilo på fria bicepshantlar och kör skivstång med 20-25kilo för samma muskel. Kör 20kg tricepspress. Jajja, jag ska inte skriva ut alla vikter här men jag har def. förbättrat mig på överkroppen sen jag började köra gym för ett tag sen.

Neo var med på förfesten men slocknade när vi tog på oss kläderna, sicket fyllo!


Nu ska jag börja på laborationsrapporten som ska in imorn - bad girl!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Agnes

Instämmer, gårdagen var mycket lyckad!! :D

Lycka till med labbraporten!

2010-01-17 @ 22:36:32
Postat av: Sara

Tack!!! :)

2010-01-17 @ 22:54:09
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0