Homecoming

När jag kom hem från universitetet tidigare idag möttes jag av dånande hårdrock som kom ur stereon i vardagsrummet, en energybar, verktyg och andra distansprylar låg på dörrmattan. Hmm, har inte gubben hunnit ut än tänkte jag precis som han kom hoppandes med långkallingarna halft neddragna. Hej! Jag har redan tränat! Vaa? Jo, sa han, jag åkte ut men så fort jag vänt runt kröken så började benen isa... Tror fan det svarade jag som cyklat med termobrallor och dubbla flisar till och från skolan. Om man fryser när man är torr och pigg, så är det ett helvete att cykla när man är hungrig och blöt, i -20. Särskilt om man inte är helt frisk från förkylning än.

Håller Neo i min famn med en arm, han är så sömnig att huvudet hänger om jag inte håller det. Man märker att han sover när han inte spinner längre utan bara snosar :) Igår klippte jag klorna på honom helt själv, utan att han behövde bli fasthållen - framsteg!

Denna bild tog jag för att inte glömma bort en av beskrivningarna till dagens PBLfall (problembaserat lärande) Svårt? Japp.


Just nu är min bättre hälft på gymet, oh vad sugen jag är på att gå dit jag med fastän jag inte är helt 100 eller ens 80 =P

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0