Balt, balthazar, balt, balthazaaaar.......

Ska snart åka och möta upp gubben på stan så ska vi gå och beställa en hotellkryssning till Riga till helgen vecka 8. Vi fick ett infall igår kväll att vi skulle till baltikum i stället för sälen som vi hade funderat på ;) Jag har aldrig varit där och det sägs ju att det ska vara en rätt pampig stad så vi får väl se... jag har rätt mycket fördommar om att det är mycket prostitution där nere och att jag skulle bli såld till ryssland och ola våldtagen. Kan de engelska där nere? Inte en chans att jag sätter mig i en taxi för att komma till hotellet förresten, tänker prompt knalla de kilometer från hamnen till dit vi ska :P

En del taxfree blir de nog också, hehe..

over and out,

//Sara

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Helt ärligt så hade jag omprövat det beslutet. Var i Riga och åka Tallink var INGEN höjdare. Svinig båt och indränkt med rök o inte renoverat sedan 1900 frös ihjäl.

2010-02-18 @ 07:52:41
Postat av: Sara

Jaa, det är en liten chansning men så är det väl med de flesta lågpris-semestrar?? Vi håller iallafall tummarna på att Riga är vackert :)

2010-02-18 @ 09:28:19
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0