ajaj oj

Åh, så skönt solen skiner idag. Är precis påväg till gymmet och ge överkroppen en omgång då mitt knä måste vila. Det gör ännu ondare att stödja på höger ben idag, men det kan såklart bero på stelhet. Är så sjukt känslig på knäskålen att man inte ens kan ta på, eller runt den. Igår var det första "vuxenträningen" i marka som Ola tagit initiativ till. Riktigt kul att det kom 14 glada cyklister första gången! Min kloss fastnade i pedalen på vägen hemmåt så jag körde utan att sitta fast, det gjorde pissigt ont eftersom det dessutom var höger ben så jag vek av med sammanbiten min hemmåt medans några andra åkte upp till marka igen efter backintervallerna.

ha det, nu måste jag springa.

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0