Uttråkad

Fan. Hela denna vecka har gått i odisciplinens tecken. Jäkla svårt ord det där; disciplin(?) Andra gången idag som jag inte kan stava skitordet rätt. Imorn ska vi till emil p och visa upp oss innan vi skriver kontrakt för nya lägenheten. De ska väl kolla så att vi inte är några pundare eller har 17 ungar under kjolen. OJ! fördommar. Just nu har jag bara lust att göra busiga saker - noll intresse för att plugga som jag BORDE göra. Jag är sugen på kaffe och uttråkad men om jag tar mig en slurk till så kommer jag klättra på väggarna. Tror att lite träning i form av gym senare i kväll kommer att göra mig gott. Fyfan vad sarkastisk jag kommer att vara och Fyfan vad ärlig jag känner mig idag. Det bådar inte gott inför eftermiddan då vi ska avsluta vårt grupparbete där 2/3 av gruppen är helt inkompetenta på allt som har med struktur att göra. Nä, känslokall och egoistisk är jag idag. (Ola kommer skratta åt det här, det vet jag) men skit samma. Vill stänga in mig i ett rum och packa inför flytten med hård hård musik i högtalarna.

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0