Just nu

Oh nej! Den årliga kräftskivan är samma datum som flytten - den 24 oktober. Kanske ett nytt "9 maj" datum då ALLT händer =P. Men det ordnar sig nog. Har satt ihop presentationen hyfsat som jag ska framföra imorn. Ska snacka i en kvart så får korta ner det ordentligt. På lördag är det statistik-tenta, fy fan vad skön (och slapp) lördagskvällen kommer att bli :D Ska nog ta en promenad för att friska upp huvudet lite efter jag druckit upp moccakaffet... Förresten, nya sovrummet med vinröd-lila fondtapet ska få sällskap av min nya rustika smidesljusstake, en röd "hattlampa", en av mina andra smidesljusstakar och ev våra lila, tunna gardiner..... Busigt ;)



Ola fick agera modell och visa upp min nya pajform - är den inte söt??


Gjorde en urfin höstkrans i söndags, tillochmed så att trädgårdsmästarn blev impad!



Nu fuckar min dator upp igen... Ha det!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

TAAAAAAAAAACK ,lilla damen för din kommentar på min blogg, väldigt uppskattat!=)



Puss//Mamma Milla

2009-09-30 @ 13:28:36
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Maxus

Jävulen du vilken stilig krans! Öppna webbshop. Nu direkt.

2009-09-30 @ 15:12:26
URL: http://www.twitter.com/maxuswidar
Postat av: Sara

Milla: Så lite så, går igång som fan av att hjälpa någon med någonting som jag är hajj på =)



Maxus, jag har ju sagt till dig att jag ska starta blomsteraffär (+ ev. kulinarisk restaurang) om det går åt helvete med forskarkarriären, klart som fan att jag har skills med blommor o bin o kvistar och annat med klorofyll i! Ringa kan jag däremot inte göra. Nej nej nej... Nej nej. Kunderna hör mig aldrig av någon konstig anledning...??

2009-10-01 @ 17:57:01
URL: http://saraskrypin.blogg.se/
Postat av: Maxus

Kunderna verkar ha hört dig alldeles utmärkt, VCD:t till trots. Du fick i alla fall ihop tillräckligt med stoff om dina prospekt för att fylla halva Loxyservern med anteckningar. :)

2009-10-01 @ 21:53:43
URL: http://www.twitter.com/maxuswidar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0