exalterad

Iiiiiiiiiiiis i magen! Om en vecka flyttar vi :D Nu känner jag mig lite mer pigg och glad än vad jag gjort mån-tors. Det beror säkert på att jag fått mer att göra, eller iallafall känns det att något är på gång. Måste börja plugga inför tentan idag. Det är typ 2,5 vecka kvar. Sen är det dags att snart beställa nya kursböcker inför nästa kurs: Molekylär cellbiologi A, 15 p. "Håhåhå!" säger jag medans de flesta av er säger "öööööhh?" Äntligen får jag jobba med baktisar igen, förhoppningsvis...  ;)

Det ligger två räkningar på soffbordet som är obetalda. De har legat där hela veckan utan att jag velat betala dom. Det är inte att jag inte har råd, utan bara att det svider lite eftersom jag denna månad måste ta av mina sparade pengar för att kunna betala dom. Adressändring och tonerpaket, känns lite sådär.. Men nödvändigt är det. Har gjort av med dryga 500 utskrifter på en månad nu här på universitetet. Snabbt räknat; över 100 sidor per vecka. Och därav tonerpaketet.

Jag är så exalterad på att flytta till nya lägenheten! Användbar balkong, ett till rum, större vardagsrum, lägre hyra, fina tapeter, nya dukar...  NICE! Och sen är det ju kräftskivan hemma hos farmor och farfar på flyttdagens kväll som också brukar vara ett av årets topp-bjudningar =) UNDERBART!





See ya!

//Sara ;)

Kommentarer
Postat av: Top

haha grattis :P

2009-10-16 @ 14:15:39
Postat av: cecce

Hahahaha, den där bilden är ju inte frisk. Men najs ska det blir med kräftskiva igen

2009-10-19 @ 15:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0