Tordag kväll

Kattnamnen flyger inte precis in men vi har iof ändå runt 10 st namn som vi funderar på...... Sixten, Avanti, Tino, Baghera, Blixten, Sram, Shimano, Oscar B, Hulken, Lundberg, Berra men det är ingen av namnen som känns 100. Kom gärna med fler förslag!

Håller på att skriva på min labrapport och usch vad det tar tid. Som vanligt, men ändå... Vi har fått upp lite tavlor idag och sista gardinerna är nu uppe så nu är vi lite mer tillfreds med hemmatillvaron. Jag började elda på adventsljusstaken i morse till frukosten, jag vet att det är för tidigt men det är ju så mysigt. Imorn ska jag hämta kattlåda, transportbur och slagborr á la skitbra kvalitét så vi kan sätta upp mina ljusstakar i betongväggen. Och sen var vi varit och köpt 2 hjortkorvar, renkorv och älgkorv på julmässan på slottet. Vi köpte även 3 st fudge-påsar med whiskysmak. Lagavoulin och en till whisky var det i de små sockergodisarna och det gillade herrn såklart mycket. Jag tyckte den smaksatt med kaffe (surprice) var godast så den ligger nu också i kaffeskåpet. På vägen hem (ok. det var en omväg) gick vi via systemet för O skulle ha whisky, nu i flytande form. En Bowmore gick vi sedan hem med efter att han stått och inte kunnat bestämma sig i ett bra tag ;) Kvällen bjuder på mer plugg, och sedan förhoppningsvis lite mys med halvsjuklingen.....

//Sara 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe! Tiburtius skulle vara ett ovanligt namn till en sån fin liten kille så mina förslag blir:

Surre

Safir

Schess

Zimba

Smoggy

Ceasar

Zelda

Chessie

Sacke

Zako

Shelby

2009-11-26 @ 23:04:25
Postat av: Sara

Hmm, ja en hel del namn var det här :) Jag gillade nog Zacke och Shelby mest.

2009-11-27 @ 13:50:53
URL: http://saraskrypin.blogg.se/
Postat av: =)

Namn förslag:

Tazz

2009-11-28 @ 17:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0