Gratis-pizza och åter igen bombnedslag

Stökigt igen! Igår eftermiddag ringde vår hyresvärd och sa att ett gäng målare stod och stampade utanför vår ytterdörr. Vi blev en aning paffa då The boss senast veckan innan sagt att "renoveringen blir troligen inte förrens nästa år, du vet de har det så stressigt..." Sena gårdagskvällen sysslade vi alltså med att flytta ihop alla möbler i en enda röra för målarna skulle komma och knacka på dörren kl 7.00 imorn bitti. Kul Kul. Ska bli skönt när det är klart men också lite surt för precis när jag lagt en hel vecka på att få det fint hemma så är det plötsligt obeboeligt igen. Ja ja, vad är en bal på slottet?

Ikväll hade jag tänkt joina ola och lisafisa i ljungstugan men eftersom jag inte fick vara med och svettas så åker jag och käkar gratis-pizza med en massa biomedicinare på universitetet i stället. ÅÅH! SÅ SYND!


Hej svejs.

Nu måste jag plugga.

//Bus-Saris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0