Avbruten

Vi bestämde oss för att göra lite extra god mat ikväll istället för fil, eller macka. Ola ville gärna ha; tatatam tam tam! Den manliga favoriten; pepparbiff! ;) alle gubbe giller pepperbiff! Till det gjorde jag en grönpepparsås, ola gjorde rotsaker i ugn. Och för en gångs skull så försökte jag mig på att göra efterrätt; chokladmousse. Fin choklad, grädde och 2 gulor vad det som behövdes och det blev jävligt gott om jag får uttrycka mig så...

Glasen som annars brukar innehålla grogg innehåller nu nånting sött.


Imorn ska vi på 44årskalas, japp. Denna present tar vi med oss; en jäkligt dyr (och förhoppningsvis god) balsamvinäger.


Nu blire bus..... Hajj

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0