Balen är över...

Gårdagen bjöd på bal på stora hotellet. Studentbal rättare sagt. Såhär fin såg jag ut bakifrån i en av hotellets många heltäckningsmatteprydda gångar....



Visst är vi fina tillsammans?? Ola blev lite halvskum på bilden... och ögonen matchar klänningen ;)








Och kul var det, men segt också eftersom det var just, ja hrmmm, en bal. Jag fick ändå med mig några till O´Leary's på lite riktigt drag från AC/DC coverbandet AD/DC. Fick många positiva kommentarer även på puben, trots att jag bröt ganska rejält mot den outtalade dresscoden...

Se gärna Olas version av kvällen här.

Nu har jag klätt upp mig igen-jag,ola och min systeryster ska på grillfest hos några redigt trevliga typer =) Bara att traska vidare! Onej den blev sne... skitsamma



Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jonna

supersnyggasara! mina kompisar frågar fortfarande vem tjejen i röd klänning var och var du fått klänningenh i från! :9 å kul på O´learys vaare :) puss och lycka till i helgen

2009-05-29 @ 15:45:01
URL: http://jonnagothlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0