Tripp i kilsbergen

Fytusan vad trött jag är. Kan bero på de dryga 3,5 timmarna uppe i kilsbergen med gassande sol. Men man ska väl aldrig klaga på fint väder? Den svenska sommaren totalknockar mig varje år med sin prakt - hur vacker är inte en solig skogsdunge i all sin enkelhet? 


När jag sedan, någon timme senare, är påväg hemåt i medvinden, med hög kadens och med den inte lika romantiska men ack så tändande låten "Smack my bitch up" är lyckan total.  Svar ja; träning är beroendeframkallande. Mellan Frösvidal och Tysslingen kom jag ikapp några happyriders som jag slog följe med, de verkade också haft en skön tur =)


Som ni kanske vet så letar vi efter en billigare lägenhet, och gärna i almby/sörby/tybble området. Ni kan väl hojta till om ni har förslag på något byte... Se annons här.

Nu ska jag hiva i mig några liter vatten, har bara kompenserat min uttorkning med en kanna kaffe - INTE BRA!

Hajj

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0