mmmmm rabarberpaj

Jag har nyss smaskat i mig lite hemmagjord rabarberpaj, så gott. Brukar ha i en banan så slipper man häva på massa socker över den sura frukten? Är rabarber en frukt föresten? Det måste det väl vara men jag har inte sett några frön i fruktkroppen, och inga i hatten men de gömmer sig väl någon annanstans...

Ola har åkt iväg till ungdomsträningen, hoppas det inte är samma torka på träningssugna tonåringar som det brukar vara.. Hua.!  Jag har kört svensson träning idag - gått till gymmet. Körde rodd och spinning som uppvärmning och sedan mage-rygg-axlar tills jag inte stod ut längre. Det var skönt att det inte var så många där just då när jag var där för det finns inget värre än att försöka träna när det är lika trångt som i Stockholms tunnelbana och det står, för att citera Jonna: "ett jäkla killgäng som bara står och glor och snackar medans en av dom tränar eller tjejer med tights och genomskinliga vita linnen som de hällt vatten på". ....Visst känner man igen sig? Haha.

Nu, precis NU ska jag sätta igång mitt 2-dagar-innan-provet hets plugg. Lycka till säger jag till mig själv! Lycka till Sara., Ja, tack ja!

Hajj!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0