Ikväll ska jag få ut min "Jag är pank-aggression"

Jag blir så trött när man får räkningar på tjänster som man inte blivit informerad om. Som tex. nyss fick jag en räkning från telia på dryga 350 kr för att jag har bytt mobilabonnemang från telia till 3. Jag vet att jag kommer få betala en avgift för att starta abonnemang hos 3, men blir sur när även telia skickar en faktura. Bara för att ingen orkar sitta 1,5 timme i telefonkö så skiter de flesta i det och betalar.

Ikväll ska jag springa av mig lite aggression - jag ska springa Vårruset. Och jag ska verkligen springa, springa allt vad jag förmår tills jag kommer över mållinjen. Och jag ska tänka på hur jävligt det är att ha dåligt med flis och alla grejjer jag skulle vilja äga. Det ska bli skönt. Så jäkla skönt. Det roliga är att jag icke är en van löpare, eftersom jag aldig springer så Ola kommer att så skjutsa runt mig i en rullstol imorn, och i övermorgon, och dagen efter det...och dagen efter det..och... ;)

Nu ska jag lägga in ett pluggrace inför Matte E provet mondag morron.. Yippiekayay motherfocker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0